REKLAMACJE

 

Klient ma obowiązek sprawdzić paczkę przy kurierze. W razie uszkodzeń towaru należy spisać protokół szkody przy kurierze. Jeżeli paczka nie zostanie sprawdzona w obecności kuriera reklamacje nie będą rozpatrywane.

Reklamacji podlegają towary uszkodzone lub niezgodne z zamówieniem.

Nie podlegają reklamacji towary które zostały wykonane błędnie z winy zamawiającego(błąd w przesłanym projekcie, źle przygotowane materiały). Po zaakceptowaniu plików do druku klient nie może wnosić roszczeń. Za wysyłkę towaru reklamowanego koszt ponosi zleceniodawca.

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 10 dni roboczych.

 

Ochrona danych osobowych.

Dokonując zakupów w naszym sklepie wyrażasz zgodę na przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z ustawą o o chronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.(Dz. U. 2002 r. nr 102 poz. 926, z późniejszymi zmianami).

 

W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt.