Administratorem Państwa danych osobowych jest Temple Design Usługi Poligraficzne Monika Basiewicz Berczyńska, ul. Zajęcza 4, 57-300 Kłodzko, NIP: 883 180 42 77.
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie Polityką Bezpieczeństwa, opracowaną w oparciu o: Rozporządzenie MSWiA z dnia 29 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024 ze zm.); Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.).
JAKIE RODZAJE INFORMACJI NA TWÓJ TEMAT TEMPLE DESIGN MOŻE ZBIERAĆ I PRZETWARZAĆ
O ile udostępniono nam dane dotyczące osoby, zbieramy i wykorzystujemy je w celu odpowiedzi na Państwa zapytania, realizacji zawartych z Państwem umów, zarządzania zamówieniami oraz wystawiania faktur, a także po to, by stworzyć dla Ciebie projekty graficzne wizytówek, ulotek, banerów itp.
Powierzenie danych osobowych innym firmom
Bez Twojej wyraźnej zgody, nie udostępniamy Twoich danych osobowych firmom czy osobom trzecim, które mogłyby wykorzystać je dla własnych celów. Wyjątek stanowią uprawnione organy Państwowe, działające w ramach obowiązujących przepisów prawa, którym jesteśmy zobowiązani udostępnić Twoje dane. Dzielimy się natomiast niektórymi danymi z usługodawcami, których zaangażowaliśmy do realizowania usług w naszym imieniu (np. z kurierami, którzy dostarczają zamówienia lub firmami, które w naszym imieniu realizują usługę montażu).
Dane osobowe niezbędne do wystawienia faktur wraz z dokumentami są przekazywane do biura rachunkowego i przechowywane przez maksymalnie 24 miesiące. Usługodawcy ci, na mocy odpowiednich umów, zobowiązani są jednak do wykorzystywania powierzonych im danych wyłącznie według naszych wytycznych oraz w ściśle określonym przez nas celu. Zobowiązujemy ich również do stosownego zabezpieczenia Twoich danych i zachowania ich w tajemnicy.
Polityka wysyłania wiadomości e-mail od Temple Design?
Wyślemy do Ciebie e-mail tylko, jeśli podasz nam swój adres e-mailowy i poprosisz nas o skontaktowanie się z Tobą. Email od nas możesz otrzymać także w związku z realizacją zamówienia złożonego przez Internet lub w ramach potwierdzenia zamówienia złożonego osobiście lub telefonicznie. Zamawiając projekt graficzny otrzymasz od nas e-mailem proof do akceptacji, który również może zawierać Twoje dane osobowe.
Wizyta w drukarni – monitoring
Kiedy odwiedzasz nasze biuro, Twój wizerunek może zostać zarejestrowany przez nasze kamery monitoringu. Nie prowadzimy monitoringu w miejscach, gdzie mogłoby to prowadzić do naruszenia Twojej prywatności. Nie wykorzystujemy też zarejestrowanego obrazu do żadnych innych celów. Dostęp do nagrań jest możliwy wyłącznie dla wąskiego grona naszych zaufanych pracowników i nie są one udostępniane nikomu, poza uprawnionymi organami państwowymi, jako materiał dowodowy na potrzeby prowadzonych postępowań. Czas przechowywania nagrań ograniczyliśmy do 30 dni i po tym czasie, są one nadpisywane, bez możliwości odtworzenia.
Wizyta w biurze drukarni
Zamawiając towar, usługę lub wycenę osobiście możesz zostać poproszony o podanie określonych danych osobowych, które będą niezbędne dla prawidłowej obsługi Twojego zamówienia. Taka sytuacja będzie miała miejsce szczególnie, jeśli oprócz zakupu naszych artykułów, zdecydujesz się skorzystać również z którejś z usług, takich jak montaż czy dostawa. Wtedy, poprosimy Cię o dodatkowe dane kontaktowe oraz Twój adres, które będą nam potrzebne do realizacji usługi. Podczas realizacji usług, korzystamy z pomocy wyspecjalizowanych firm trzecich, którym powierzymy Twoje dane.
Biuro Drukarni
Jeśli skontaktujesz się z jednym z pracowników biura drukarni, możemy poprosić Cię o pewne informacje, które będą niezbędne dla załatwienia sprawy, z którą się do nas zwracasz. Będą one wykorzystane wyłącznie w tym celu. W określonych przypadkach, będziemy korzystać z usług firm trzecich, którym powierzymy Twoje dane wyłącznie w takim zakresie, w jakim będzie to konieczne dla załatwienia Twojej sprawy”. W tym przypadku, mogą to być dostawcy usług transportowych, montażowych.
Mają Państwo prawo odwołania w każdej chwili udzielonej zgody na przetwarzanie Danych Osobowych ze skutkiem przyszłościowym.
Skasowanie zapamiętanych danych osobowych następuje przy odwołaniu Państwa zgody na ich przechowywanie, albo gdy ich znajomość nie jest już potrzebna do realizacji celu, dla którego je zapamiętano, lub też kiedy ich przechowywanie jest niedozwolone z innych powodów ustawowych.